torsdag den 19. april 2012

15 minutes of fame...


Hold op hvor jeg nyder det!
Tänk, at man fik lov til at synge de fedeste steder med de sejeste kolleger! Synes jeg har väret meget, meget heldig! Nyder hvert sekund af min "tid paa toppen"!
Som min bedstemor sagde "Kinder, schafft euch Erinnerrungen!" (Börn, skab jer minder)! Javel, det gör jeg!
Saa om et par aar, naar min tid som dögnflue er forbi, har jeg i den grad rigtig mange forskellige gode minder at tänke paa :-)
Alle de mennesker man möder, alle de steder man ser, alle de roller man synger og musik man pröver at forstaa og formidle! -Af al slags!
Det er for fedt!

Saa er der kun ét haab; at publikum nyder det lige saa meget som jeg! Saa er det fuldendt!

2 kommentarer:

  1. Så smukt som du synger, tror jeg ikke på at du er en døgnflue :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de söde ord! Det er jeg rigtig glad for!

    SvarSlet