søndag den 21. oktober 2012

"Home sweet home"...

Naar man bor "on the road", er det essentielt at bo et sted, hvor man föler sig hjemme! Jeg havde et fantastisk ophold i Odense! -Det var paa et B&B. Jeg har overvejet, hvad der gjorde dette ophold saa godt! -Det handler meget om, at man faar lov til privatliv, og at der opstaar en gensidig fölelse af, at det sted jeg har lejet, er "mit" i en periode. Dvs der bankes paa, der kommer ikke kommentarer til ens daglige rytme eller rod (medmindre man gör noget imod husreglerne eller ödelägger noget selvfölgelig), man taler som naboer eller bofäller og IKKE som värt/gäst.

Det er selvfölgelig helt op til hver enkelt! Men disse ting betyder en hel del for mit ophold, og for det at kunne bo hjemmfra saa meget og i saa lange perioder. Og heldigvis finder jeg oftest gode steder at bo... Ogsaa ved hjälp af mine kolleger og venner :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar